Jestem silna, bo jestem kobietą!

 Marie Curie-Skłodowska " Musimy mieć wytrwałość i ponad wszystko wiarę w siebie. Musimy być pewne, że mamy do czegoś talent…"

Jestem silna ,bo upadłam już wiele razy 
Jestem silna ,bo moje ciało zdobią pręgi 
Jestem silna ,bo kocham i jestem kochana 
Jestem silna ,bo od lat zmagam się z depresją lękową 
Jestem silna ,bo wiem co to opieka nad niepełnosprawnym dzieckiem 
Jestem silna ,bo wylewam masę łez 
Jestem silna ,bo codziennie wstaje z podniesioną głową
Jestem silna ,bo realizuje swoje pasje
Jestem silna ,bo na przekór wszystkim studiuje dziennikarstwo 
Jestem silna ,bo jestem indywidualistką
Jestem silna ,bo nie zadaje się z fałszywymi ludźmi 
Jestem silna ,bo ciężko mi zaufać innym
Jestem silna ,bo zmagam się z swoją wagą
Jestem silna ,bo jestem w związku na odległość
Jestem silna ,bo mam marzenia
Jestem silna ,bo zmagam się z migreną 
Jestem silna ,bo ból w sercu nie jest mi już obcy 
Jestem silna ,bo doznaję wielu rozczarowań
Jestem silna ,bo mało kto mnie rozumie
Jestem silna ,bo w moim domu nie okazuje się uczuć
Jestem silna ,bo pamiętam białe gorączki 
 

To tylko namiastka rzeczy z którymi przychodzi mi się zmierzyć. Każda z nich umacnia mnie inaczej, ale i przynosi niesamowity ból i cierpienie. Dlatego nie oceniajmy innych jeśli nic o nich nie wiemy. Nigdy nie wiesz z czym ta osoba musi się zmagać, co w swoim życiu przeszła.
Obecnie dążę do tego aby kiedyś stanąć przed lustrem i powiedzieć do siebie, jesteś piękna, jesteś pewna siebie i nic cię nie zniszczy. Ciężką pracą i trudem osiągnęłaś sukces.
Drogie Panie nie bądźmy nienawistne wobec siebie. Wspierajmy się a nie krytykujmy. Rozmawiajmy, mówmy o swoich potrzebach i pragnieniach. Bądźmy prawdziwe i naturalne.

Do napisania tego zainspirowała mnie Marta Frej. Wpadnijcie na jej :Instagram
Tekst pisany bardzo spontanicznie a więc wybaczcie jakieś niespójności ;)


KasiaB 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty