WINTER WONDERLAND

Zima jest naprawdę piękna i ma różne oblicza. Żałuję, że w tym roku tak mało miałam okazji aby wybierać się w nasze piękne góry.
Jak widać na załączonych obrazkach w zimie najbardziej lubię swój widok z okna ;)








 "Góry dają człowiekowi, poprzez zdobywanie wzniesień nieograniczony kontakt z przyrodą – poczucie wewnętrznego wyzwolenia, oczyszczenia, niezależności." Jan Paweł II
















Pilsko - w zimie bajeczna kraina śniegiem i słońcem płynąca <3


 "Góry są miejscem szczególnym, gdzie wraz ze wzrostem wysokości stopniowo zanika życie. Moment, w którym życie zanika, lub odwrotnie – w którym się ono pojawia, jest źródłem szczególnego objawienia, a zatem pewnego zdumienia i refleksji" Wojciech Kurtyka












Polecacie jakieś miejsca na zimowy odpoczynek ? ;)

KasiaB

Komentarze

  1. Przepiękne masz widoki! Mimo, że nie jestem fanką zimy, to dla takich widoków chętnie pojechałabym gdzieś w góry :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są te zdjęcia :-) Bardzo mi się one podobają, mimo, że nie przepadam jakoś szczególnie za zimą.
    - Anetta z Modny Blog
    PS: Nawet zazdroszczę takiego widoku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow cudownie. Dlatego lubię zimę, są piękne widoki, można ciekawe zdjęcia zrobić.
    https://youtu.be/hjfky0bcOUQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na zimowy wywczas wybrałam się do Mediolanu, więc za bardzo nie pomogę z zimowymi destynacjami haha! Pozdrawiam kochana!
    https://ascardisis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki, aż nie mogę się napatrzeć :) Zima jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia! Jeżeli chodzi o góry to nie mam zbyt dużego doświadczenia, ale zimowe widoki to coś co ubóstwiam! Odkąd spadł śnieg sama latam wszędzie jak głupia z aparatem :D
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ale zazdroszczę ci takich widoków z okna! Przepięknie ;)

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty