Moja ojczyzna...


Pochodzę z małej wioski w Małopolsce i to właśnie tam jest moja mała ojczyzna. Najpiękniejsza na świecie, wręcz sielankowa. Tu czas się zatrzymał. Wracasz tu i zawsze jest tak samo, cicho, spokojnie. Wokół piękne widoki, które przywracają niesamowite wspomnienia z dzieciństwa. Takie miejsca powodują niesamowity reset w naszym życiu. Przywracają uśmiech, siłę i dumę.
I choć pragniemy wielkiego miasta i tak zawsze wracamy tam skąd pochodzimy.
Nigdy nie zapominajmy o swoim dziedzictwie.

Beskid Mały






"Mam tak samo, jak ty
Miasto moje, a w nim
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam kolorowe sny'' - 
Czesław Niemen














KasiaB

Komentarze

  1. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) Zdjęcia świetne!

    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia są przepiękne!
    eerie-world.blogspot.com
    fotografiawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie tam u Ciebie :) każdy z nas ma swoją małą ojczyznę którą powinien pokochać całym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wykonane zdjęcia :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogłam oderwać wzroku od tego drugiego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęciach widać tą sielankę :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale ślicznie. Bardzo ładne zdjęcia.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Każdy ma swoją małą ojczyznę - moją jest moje miejsce zamieszkania, Bydgoszcz.

    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne zdjęcia :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia :) Sama mieszkam na małej wsi w kotlinie Kłodzkiej. Jest to miejsce ciche, spokojne, jest las, park, jezioro. Widoki zapierają dech w piersi, mimo to, wciąż ciągnie mnie do miasta :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia! Widoki bajeczne:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam "dom" w wielu miejscach... nie mam jednego konkretnego domu. W Polsce mam trzy "domy", a poza Polską dwa. Za to miasto w którym się wychowałam jest cudownym urokliwym miasteczkiem na Śląsku do którego zawsze będę mieć sentyment :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia. Coś w tym jest, że małopolskie wsie to raj.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy z nas ma swoją "małą Ojczyznę". :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia i przepięknie to opisałaś <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/torby-pokrowce-wystroj-wnetrz-youpibagpl.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Such pretty photos ☂

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne miejsce ;) Ostatnie zdjęcie bardzo fajne ;)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty